Events

 
 
 

מפגש עם פרופ' אורן זלצמן, חבר סגל בפקולטה וחוקר בתחומי רובוטיקה, תכנון תנועה אלגוריתמי, יסודות תכנון רובוטי, אתגרים חישוביים ברובוטיקה

יוני 23, 2021

הסטודנטים נפגשו עם פרופ'  אורן זלצמן, להרצאה בנושא: תכנון תנועה אלגוריתמי פוגש ניתוחים רובוטיים. פרופ' זלצמן הוא חבר סגל בפקולטה וחוקר בתחומי רובוטיקה, תכנון תנועה אלגוריתמי, יסודות תכנון רובוטי, אתגרים חישוביים ברובוטיקה.  .בהרצאה אורן נתן מבוא לתחום של תכנון תנועה אלגוריתמי בהקשר של ניתוחים רובוטיים. ותיאר את המסע שהוביל אותו לתחום ואת האתגרים וההבטחות הטמונות בו.

פרופ' זלצמן סיים תואר שלישי בבית הספר למדעי המחשב באוניברסיטת תל אביב, בהנחיית פרופ 'דן הלפרין. לאחר מכן הוא השתלב כחוקר בטר-דוקטורט באוניברסיטת קרנגי מלון תחת הנחייתם של סידהארטה סריניבאסה ומקסים ליצ'אצ'ב. לפני שהצטרף כמרצה בכיר לטכניון, הוא היה חוקר במרכז הלאומי להנדסה רובוטית בפיטסבורג, פנסילבניה. מחקריו מתמקדים בבחינה מחודשת של אלגוריתמים קלאסיים של מדעי המחשב, כלים ופרדיגמות ע"מ להתמודד עם האתגרים החישוביים המתעוררים בעת תכנון תנועה של לרובוטים. ע"י שילוב טכניקות מתחומים מגוונים כגון גיאומטריה חישובית, תורת הגרפים ולמידה חישובית, הוא שואף לספק אלגוריתמים יעילים מערכות רובוטיות מורכבות. הוא בעל תואר ראשון בהצטיינות בהנדסת מחשבים מהטכניון ותואר שני בהצטיינות במדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב.

.

Back to index